Hej världen!

Så jag skaffade en till blogg. Här skriver jag på svenska om en delmängd av sådant som intresserar mig. Jag har skrivit på luf lunds blogg innan och lär fortsätta men jag har ibland känt att jag vill blogga om något annat än politik. Jag har också känt att jag kanske borde börja avsluta mitt engagemang i Luf.

Jag vill ibland skriva på svenska och har därför skaffat den här bloggen. Jag kommer förmodligen skriva om politik, religion, vetenskap och den akademiska världen.

Etiketter:

2 svar to “Hej världen!”

  1. Marcus Says:

    Kul att du startat en helt egen blogg nu! Varför funderar du på att lämna Luf förresten?

  2. Johan Richter Says:

    Det är väl flera skäl. Jag har mindre tid nu än innan. Sedan är det en åldersfråga också, de flesta aktiva i klubbarna i Luf är yngre än mig.

    Och sedan inte minst är det en ideologisk fråga, Luf är trots allt Folkpartiets ungdomsförbund. Och jag och FP har haft olika ideologisk utveckling de senaste åren.

Kommentarer inaktiverade.


